Trainingen op locatie voor zowel ERP als Apps
Naast het afnemen van Power BI kunt u bij Blisss ook terecht voor Power BI trainingen. Dit kan een training zijn bij jou op kantoor, maar ook een training samen met andere klanten van ons.
Onze specialisten leggen je graag uit hoe je jouw eigen rapportages kunt maken en onderhouden.
Blisss is specialist op het gebied van ERP software. Onze ERP trainers hebben diepgaande kennis van de ERP software van Microsoft Dynamics. En deze kennis, die delen ze door middel van praktisch ingestelde NAV/D365 trainingen. Onze trainingen zijn zowel geschikt voor gebruikers, als consultants.
Wanneer je de keuze maakt voor het gebruik van één van onze CRM oplossingen dan is het van belang dat jouw enthousiasme overgebracht kan worden op de collega’s die er mee gaan werken. Blisss gaat verder dan alleen de verkoop van CRM software. We geven graag de extra service zodat je zeker weet dat de gebruikers er ook echt graag mee gaan werken. Dit doen we op de volgende wijze:
Blisss heeft ervaren trainers in dienst die op jouw bedrijf praktische trainingen geven aan jou en je collega’s. Tijdens de trainingen zorgen we dat jouw medewerkers ook echt werken met de (nieuwe) eigen software. De oefeningen zijn zeer praktisch opgezet en toegespitst op de praktijk van jouw eigen bedrijf. De praktijktrainingen zijn naar keuze 1 op 1 of in groepsverband. Het is ook mogelijk om 1 of meer kerngebruikers te trainen zodat deze de training zelf aan het eigen personeel kunnen geven. Voorbeelden van deze praktijktrainingen zijn:
Als je met onze Sales oplossingen aan de slag gaat, wil je natuurlijk dat iedereen enthousiast is over de apps en dat ze optimaal gebruikt worden. Daarom geven onze vertegenwoordigers ook na de aanschaf periodiek een werksessie. Deze werksessie bevordert het optimaal gebruik van alle (nieuwe) mogelijkheden van door jouw medewerkers van de buiten- en binnendienst. Deze werksessies worden speciaal voor jouw bedrijf voorbereid. Het doel van deze werksessie is om de Salesflow up to date te houden bij de werknemers.
Vooraf analyseert de vertegenwoordiger jouw gebruik van de Salesflow binnen het bedrijf. Aan de hand van deze analyse worden, in samenspraak met de manager, tips gegeven voor deze optimalisatie. De aspecten die meestal behandeld worden tijdens een werksessie:
Klanten die met de werksessie zijn gestart ervaren daadwerkelijk meer plezier van hun pakket.
Op deze wijze helpen wij u niet alleen met de verkoop van onze producten maar blijven we ons inzetten voor langdurige klanttevredenheid.
Wij bieden een workshop waarin jouw werknemers zelf op zoek gaan hoe zij het verkoopproces binnen het bedrijf kunnen verbeteren.
Salesafdelingen groeien door continu het verkoopproces te verbeteren. Echter het is niet gemakkelijk om de bestaande processen te wijzigen.
Blisss biedt hier een oplossing voor, namelijk de ‘’50 praktische tips voor jouw salesafdeling’’ Workshop.
Deze workshop geeft zowel de buitendienst als de binnendienst de gelegenheid om het verkoopproces te verbeteren door zelf een aantal aspecten binnen het verkoopproces onder de loep te nemen.
Aspecten die daarbij meestal behandeld worden zijn:
Het doel van deze workshop is het genereren van ruim 50 praktische tips die leiden tot extra omzet en een hogere klanttevredenheid.
Dit doel zal bereikt worden middels een programma van 2,5 uur verdeeld in twee gedeeltes.
Het eerste gedeelte van ongeveer 2 uur zal gebruikt worden om met uw werknemers te brainstormen over de verbeterpunten zonder dat de directie hierbij aanwezig is. Dit doen we zo om de deelnemers de ruimte te geven om te bedenken wat zij zouden willen verbeteren als het hun eigen bedrijf zou zijn. Direct daarna volgt het tweede gedeelte, daarbij bent u zelf ook aanwezig om de betreffende verbeterpunten te classificeren in ongeveer:
Het is een beproefde methode die we al vele jaren gebruiken en waar we voldoende referenties voor hebben als u dat wilt.
De rol van Blisss is het voorbereiden, objectief begeleiden en rapporteren van deze sessie. Na deze sessie bent u goed in staat om te beoordelen of en hoe onze eigen salesoplossingen aansluiten bij uw organisatie.