Onze services

Uiteraard voorziet Blisss u ook van verschillende services bij onze software oplossingen. Wij onderscheiden ons met een transparante en open aanpak en zoeken de juiste consultants die bij uw organisatie passen.

Op zoek naar onze App services?

Klik hier

Onze ERP Services

Onze Dynamics ERP afdeling staat voor u klaar!

Een ERP-systeem implementeren is niet slechts een kwestie van downloaden, installeren en klaar. Het is gebaseerd op bedrijfsprocessen en die zijn bij ieder bedrijf net iets anders. Daarom vergt het implementeren van een ERP-pakket een gestructureerde aanpak. Een aanpak die voor iedere klant werkt en die altijd het gewenste resultaat oplevert.

Onze projectaanpak is continu aan verandering onderhevig. Nu klinkt dat zwaar, maar wij geloven erin dat onze aanpak altijd nog iets beter kan. Ieder project weer zien wij details waarop de aanpak verbeterd kan worden, zodat het project nog gestroomlijnder loopt. Anderzijds is de wereld ook continu aan verandering onderhevig, dus het zou raar zijn als we bij Blisss achter zouden blijven.

 

Naast ons implementatieplan kunnen we u ook helpen met de volgende diensten:

Upgrade Service

Blisss helpt u graag met een upgrade van Dynamics NAV naar het Dynamics 365 Business Central platform. Wij zijn ervaren in het overzetten van gegevens tussen deze twee omgevingen. Hiermee bent u klaar voor de toekomst en profiteert u van de nieuwste ontwikkelingen van Microsoft.

Hosting

Wilt u dat wij uw Dynamics omgeving ook hosten? Dat is geen enkel probleem. Onze hosting wordt gedaan op het zeer betrouwbare Microsoft Azure platform. Werkt u liever op uw eigen server of bij een externe partij? Dat is ook geen enkel probleem.

Detachering

Vindt u het fijn als een consultant van Blisss één of meerdere dagen bij u op kantoor is om u te ondersteunen met Dynamics ERP? Middels een detacheringsovereenkomst zorgen wij dat u met een vaste frequentie op locatie wordt geholpen.

Onze App services

Onze App specialisten helpen u graag!

Als u met onze apps aan de slag gaat, wilt u natuurlijk dat iedereen enthousiast is over de apps en dat ze goed gebruikt worden. Hieronder is een overzicht weergegeven van de extra service die wij bieden aan klanten. Deze extra service is gebaseerd op behoeften die wij in het verleden tegen zijn gekomen bij klanten.

Binnen 14 dagen live

Bij Blisss kunt u binnen twee weken aan de slag met software. Dit is mogelijk door standaard templates voor migratie of koppeling, een ingeplande training binnen 14 dagen en basis rapportages die al voor u zijn gemaakt. Hierdoor is een langdurige maatwerk implementatie overbodig.

Gespreid betalen

Indien de aanschafkosten van onze software oplossing drukken op uw liquiditeitspositie, dan kunt u de aanschafprijs van onze apps gespreid betalen over een jaar. Hierdoor kunt u meteen de vruchten plukken van onze software. De eenvoud van onze apps bespaart u veel tijd waardoor de software zich direct terugverdiend. Als u in één keer zowel de implementatie als de maandelijkse kosten voor één of meerdere jaren wilt betalen, is dit ook mogelijk.

Workshops

Als medewerkers bereid zijn om met de apps aan de slag te gaan, dan geven wij graag een eerste gebruikerstraining om uw medewerkers wegwijs te maken in onze apps. Als er na deze gebruikerstraining behoefte is aan een cursus voor bijvoorbeeld nieuwe gebruikers of voor een opfristraining dan komen wij graag nog eens langs. Het is ook mogelijk dat we een dag(deel) meelopen met uw medewerkers.

Tablet instructie

Werkt u nog niet met tablets? Blisss ondersteunt u graag bij de aanschaf van tablets. Tevens kunnen wij u helpen met het gebruiksklaar maken van de tablets, zo kunt u na de training direct beginnen! Wij kunnen de e-mail van de gebruikers exporteren, maar ook de agenda gebruiksklaar maken, tevens is onze software direct geïnstalleerd. Bovendien kunnen we uw medewerkers ook ondersteunen als zij voor het eerst aan de slag gaan met een tablet.

Gebruikersanalyse

Wij bieden u graag inzicht in hoe uw vertegenwoordigers de applicatie gebruiken. Handelen ze alle afspraken af? Het geeft een duidelijk inzicht in het gebruik van de applicatie. Worden de apps nog wel frequent gebruikt? Als dit niet het geval is kunt u direct in gesprek met uw vertegenwoordiger om te kijken wat er aan de hand is. Hiervoor kunnen wij u een gebruikersanalyse leveren die u precies inzicht geeft in het gebruik van de apps door uw werknemers.

Gebruikersgemak

De basis van onze apps is dat ze erg gebruiksvriendelijk zijn. Toch brengt het vaak een andere manier van werken met zich mee waar werknemers soms moeite mee hebben. Wij helpen u daarom graag met het enthousiasmeren van werknemers over onze oplossingen zodat iedereen de voordelen ziet van de nieuwe “eenvoudige” manier van werken. Wij zijn pas tevreden als uw medewerkers enthousiast zijn over onze apps en dat ze gemotiveerd zijn om te werken met onze software

Onze App Workshops

Bij Blisss Verkoop Apps vinden we het belangrijk dat iedereen echt gaat werken met de CRM toepassing via de Salesflow en de aanvullende toepassingen van de andere apps. Bij Blisss eindigt het verkoopproces namelijk niet als u ons product afneemt, maar als uw werknemers effectief en met plezier gebruik maken van onze producten. Wij geven verschillende workshops en instructies om de effectiviteit van het gebruik van de apps te verhogen.

 

Neem contact op