Snel aan de slag; dat is wat je wilt als je de Salesflow hebt aangeschaft. We komen na de start van de samenwerking daarom direct bij je langs voor de eerste gebruikerstraining. Je verkopers leren tijdens deze training stap voor stap de Salesflow te gebruiken. Wat doe je als er een nieuwe klant is? Hoe voer je klantinformatie in? En nog belangrijker: hoe blijf je via de Salesflow op de hoogte van wat er speelt bij de klant? Je verkopers kunnen het na deze training dromen en doen.
✓ Direct aan de slag
✓ Vast contactpersoon vanaf de eerste training
✓ Geen moeilijke vragen vanuit je team voor jou als manager
Pas als je verkopers écht enthousiast zijn over de Salesflow, blijven ze het CRM met plezier gebruiken. Daarom komt jullie vaste contactpersoon periodiek langs voor een persoonlijke werksessie met de verkopers die de Salesflow gebruiken. Deze sessie bestaat uit de volgende onderdelen:
✓ Evaluatiemoment
✓ Direct in het CRM aan de slag met de verbeterpunten uit de evaluatie
✓ Antwoord op alle vragen van het salesteam
✓ Persoonlijke begeleiding voor de verkopers met minder software-affiniteit
✓ Praktische tips voor enthousiast gebruik van de Salesflow
“Bij aanschaf van Salesflow hebben we doelen gesteld wat we verwachten van ons verkopend personeel en het gebruik van CRM. Om gaandeweg de scherpte te behouden op de vooraf bepaalde doelstellingen heeft Blisss een Salesflow werksessie bij ons georganiseerd. We zijn interactief aan de slag gegaan met praktisch Salesflow gebruik. Daarnaast heeft Blisss ons goede adviezen gegeven omtrent onze Salesdoelstellingen en hoe wij daar onze CRM software met de daarbij horende rapportages het beste voor in kunnen zetten.” – Gebr. Weststrate BV
Tijdens deze werksessie bedenken je binnen- en buitendienst medewerkers samen hoe ze meer omzet en klanttevredenheid kunnen realiseren. Onder begeleiding van hun vaste contactpersoon gaan ze brainstormen. Met maximale vrijheid. En zonder oordelen.
Met meer dan 10 jaar ervaring in de wereld van verkoop en CRM, weten we als geen ander hoe we zo’n werksessie succesvol moeten leiden. Wij geven de voorzet. Je verkopers koppen de bal in. En de eindstand? Een rits aan praktische oplossingen voor je hele salesteam:
✓ Je vertegenwoordigers weten beter hoe ze leads moeten benaderen
✓ Je binnendienst medewerkers signaleren sneller verkoopkansen
✓ Je salesteam krijgt tips voor optimaal relatiebeheer en aftersales
✓ Je binnen- en buitendienst collega’s werken beter samen