Service & Training: voor maximaal verkoopsucces met de Salesflow

Zo zorgen we ervoor dat je verkopers de Salesflow met plezier gebruiken

Eerste gebruikerstraining na start samenwerking

Snel aan de slag met de Salesflow

ik wil meer weten

Werksessie: Enthousiast en effectief gebruik Salesflow

Periodieke training met persoonlijke begeleiding

ik wil meer weten

Werksessie: Optimaliseren verkoopprocessen

Training voor meer omzet en overzicht

ik wil meer weten

Eerste gebruikerstraining na start samenwerking

Snel aan de slag met de Salesflow

Snel aan de slag; dat is wat je wilt als je de Salesflow hebt aangeschaft. We komen na de start van de samenwerking daarom direct bij je langs voor de eerste gebruikerstraining. Je verkopers leren tijdens deze training stap voor stap de Salesflow te gebruiken. Wat doe je als er een nieuwe klant is? Hoe voer je klantinformatie in? En nog belangrijker: hoe blijf je via de Salesflow op de hoogte van wat er speelt bij de klant? Je verkopers kunnen het na deze training dromen en doen.

Direct aan de slag
Vast contactpersoon vanaf de eerste training
 Geen moeilijke vragen vanuit je team voor jou als manager

bezoekverslag app hulp

Werksessie: enthousiast en effectief gebruik Salesflow

Service en training Crm voor sales

Periodieke training met persoonlijke begeleiding

Pas als je verkopers écht enthousiast zijn over de Salesflow, blijven ze het CRM met plezier gebruiken. Daarom komt jullie vaste contactpersoon periodiek langs voor een persoonlijke werksessie met de verkopers die de Salesflow gebruiken. Deze sessie bestaat uit de volgende onderdelen:

Evaluatiemoment
Direct in het CRM aan de slag met de verbeterpunten uit de evaluatie
Antwoord op alle vragen van het salesteam
Persoonlijke begeleiding voor de verkopers met minder software-affiniteit
Praktische tips voor enthousiast gebruik van de Salesflow

Anderen over de Salesflow werksessie

“Bij aanschaf van Salesflow hebben we doelen gesteld wat we verwachten van ons verkopend personeel en het gebruik van CRM. Om gaandeweg de scherpte te behouden op de vooraf bepaalde doelstellingen heeft Blisss een Salesflow werksessie bij ons georganiseerd. We zijn interactief aan de slag gegaan met praktisch Salesflow gebruik. Daarnaast heeft Blisss ons goede adviezen gegeven omtrent onze Salesdoelstellingen en hoe wij daar onze CRM software met de daarbij horende rapportages het beste voor in kunnen zetten.” – Gebr. Weststrate BV

gebr weststrate

Werksessie: optimaliseren verkoopprocessen

Training voor meer omzet en klanttevredenheid

Tijdens deze werksessie bedenken je binnen- en buitendienst medewerkers samen hoe ze meer omzet en klanttevredenheid kunnen realiseren. Onder begeleiding van hun vaste contactpersoon gaan ze brainstormen. Met maximale vrijheid. En zonder oordelen.

Met meer dan 10 jaar ervaring in de wereld van verkoop en CRM, weten we als geen ander hoe we zo’n werksessie succesvol moeten leiden. Wij geven de voorzet. Je verkopers koppen de bal in. En de eindstand? Een rits aan praktische oplossingen voor je hele salesteam:

Je vertegenwoordigers weten beter hoe ze leads moeten benaderen
Je binnendienst medewerkers signaleren sneller verkoopkansen
Je salesteam krijgt tips voor optimaal relatiebeheer en aftersales
Je binnen- en buitendienst collega’s werken beter samen

Power Bi training

Meer weten over één van de trainingen?