Service en training

Naast het leveren van eenvoudige en efficiënte CRM voor Sales oplossingen vindt Blisss het belangrijk om de klant te voorzien van goede training en service. Door middel van een uitgestippeld plan, trainingen (op locatie), en instructievideo’s helpen we u van begin tot eind.

                     •   Eenvoudige CRM-oplossingen   •   Persoonlijke service    •   Grip op uw verkoopproces

Meedenken met klanten zoals geen ander dat doet.

Door onze jarenlange ervaring met CRM voor Sales Software weten wij als geen ander wat er bij een CRM-implementatie komt kijken. Een implementatie gaat veel verder dan alléén de software. Het vraagt om het enthousiasmeren van uw commerciële medewerkers om ervoor te zorgen dat zij met plezier met de CRM oplossing gaan werken. Daarom organiseren we klantendagen om ervaringen te delen met andere gebruikers, sluiten we desgewenst aan bij uw verkoopoverleg en delen we gebruikerstips door middel van fraaie instructiefilmpjes of praktijktrainingen voor uw bedrijf. En mocht u er even niet uit komen, dan kunt u altijd rekenen op onze professionele support afdeling.

Onze praktijktrainingen

meedenken klanten

webinar crm voor sales

Webinar met uitleg over CRM voor Sales producten

Enkele malen per jaar verzorgen wij een Webinar over de Sales Oplossingen die we aanbieden. Eén van onze accountmanagers geeft dan een interactieve presentatie over de bestaande software voor nieuwe relaties en voor een toelichting op een nieuwe release van onze producten voor onze vaste relaties. De Webinar hebben we opgenomen zodat u niet hoeft te wachten op een live presentatie. Onderstaande Webinar geeft u uitleg over het gebruik van onze salesoplossingen (Salesflow en Salesview/Power BI).

Bekijk de webinar

Werksessie voor enthousiast en effectief gebruik van de Salesflow

Als u met onze Sales oplossingen aan de slag gaat, wilt u natuurlijk dat iedereen enthousiast is over de apps en dat ze optimaal gebruikt worden. Daarom geven onze vertegenwoordigers ook na de aanschaf periodiek een werksessie. Deze werksessie bevordert het optimaal gebruik van alle (nieuwe) mogelijkheden van door uw medewerkers van de buiten- en binnendienst. Deze werksessies worden speciaal voor uw bedrijf voorbereid. Het doel van deze werksessie is om de Salesflow up to date te houden bij de werknemers.

Vooraf analyseert de vertegenwoordiger uw gebruik van de Salesflow binnen het bedrijf. Aan de hand van deze analyse worden, in samenspraak met de manager, tips gegeven voor deze optimalisatie. De aspecten die meestal behandeld worden tijdens een werksessie:

  • Gebruik Salesflow en praktische tips voor bestaande gebruikers en nieuwe medewerkers
  • Updates over nieuwe gebruikers mogelijkheden
  • Het gebruiken van de diverse rapportages
  • Het opstellen van verbeterpunten die in een volgende afspraak weer met u worden doorgenomen
  • Tips voor de directie/salesmanager
  • Koppeling met outlook en uw ERP systeem
  • Het benutten van Power BI voor extra inzicht in de prestaties en verkoopkansen

Klanten die met de werksessie zijn gestart ervaren daadwerkelijk meer plezier van hun pakket.

 

werksessie Salesflow

 

Op deze wijze helpen wij u niet alleen met de verkoop van onze producten maar blijven we ons inzetten voor langdurige klanttevredenheid.

 

Lees meer over de Salesflow

Workshop: 50 praktische tips voor uw salesafdeling

Wij bieden een workshop waarin uw werknemers zelf op zoek gaan hoe zij het verkoopproces binnen het bedrijf kunnen verbeteren.

Salesafdelingen groeien door continu het verkoopproces te verbeteren. Echter het is niet gemakkelijk om de bestaande processen te wijzigen.

Blisss biedt hier een oplossing voor, namelijk de ‘’50 praktische tips voor uw salesafdeling’’ Workshop.

Deze workshop geeft zowel de buitendienst als de binnendienst de gelegenheid om het verkoopproces te verbeteren door zelf een aantal aspecten binnen het verkoopproces onder de loep te nemen.

Aspecten die daarbij meestal behandeld worden zijn:

  • Welke verbeterpunten zijn er voor het benaderen van koude/warme leads?
  • Welke praktische tips hebben jullie voor een optimaal verkoopgesprek
  • Welke kansen zijn er voor een verbeterde productpresentatie
  • Hoe bevorderen jullie het samenspel tussen de buiten en binnendienst
  • Wat kunnen jullie extra aanbieden in de aftersales en het relatiebeheer?

Het doel van deze workshop is het genereren van ruim 50 praktische tips die leiden tot extra omzet en een hogere klanttevredenheid.

Dit doel zal bereikt worden middels een programma van 2,5 uur verdeeld in twee gedeeltes.

Het eerste gedeelte van ongeveer 2 uur zal gebruikt worden om met uw werknemers te brainstormen over de verbeterpunten zonder dat de directie hierbij aanwezig is. Dit doen we zo om de deelnemers de ruimte te geven om te bedenken wat zij zouden willen verbeteren als het hun eigen bedrijf zou zijn. Direct daarna volgt het tweede gedeelte, daarbij bent u zelf ook aanwezig om de betreffende verbeterpunten te classificeren in ongeveer:

  • 60% tips morgen meteen invoeren
  • 30% tips eerst uitwerken en dan invoeren
  • 10% tips niet invoeren

Het is een beproefde methode die we al vele jaren gebruiken en waar we voldoende referenties voor hebben als u dat wilt.

De rol van Blisss is het voorbereiden, objectief begeleiden en rapporteren van deze sessie. Na deze sessie bent u goed in staat om te beoordelen of en hoe onze eigen salesoplossingen aansluiten bij uw organisatie.

Sfeerimpressie van onze klantendag.

Blisss organiseert meerdere keren per jaar een klantendag. Deze klantendag staat volledig in het teken van het delen van tips en ervaringen door onze klanten. Alhoewel de klanten werkzaam zijn in verschillende branches, zit er vaak veel overlap in de verkoopprocessen. Door deze ervaringen uit te wisselen, komt u tot inzichten waar u anders misschien zelf nooit op gekomen was. Bekijk hiernaast de sfeerimpressie van onze klantendag.

MEER WETEN OVER BLISSS