MarketingKarwei

Mag ’t ietsje minder ?

Toen wij begin van 2013 stonden voor de keuze van een nieuw CRM-systeem voor MarketingKarwei, was dit de vraag die het eerste in mij op kwam. Reeds twee maal eerder was ik nauw betrokken geweest bij keuze en implementatie van een dergelijk systeem. De rillingen liepen me nog steeds over de rug: de implementatie was tijdrovend en kostbaar, de gedragenheid lastig was te bereiken door veel te ingewikkelde “invuloefeningen” voor binnen- en buitendienst. En last but not least: wie zit te wachten op vele functies, waar je wel voor betaalt, maar niet gebruikt?

Totdat een goede bekende mij wees op de Salesflow van Blisss.

Vanaf het eerste moment had ik een prima gevoel bij de eenvoud van het pakket. Na de eerste demo en de opvolgende testfase werd dit bevestigd. Die lage drempel met juist alleen de belangrijke zaken opgenomen in het pakket, maken Salesflow tot een succes binnen onze organisatie.

Over MarketingKarwei

MarketingKarwei helpt bedrijven (met name groothandels) bij het uitvoeren van marketing werkzaamheden. Ontstaan vanuit de ervaring dat er bij bedrijven, mét en zonder marketing afdeling, veel marketing plannen gemaakt worden, maar de uitvoering: die blijft vaak achter.

Een team van ‘Bedrijfsvrienden’  vormen het hart van onze organisatie. Gemotiveerde, frisse marketeers met een hands-on mentaliteit. Dames en heren die houden van uitvoeren! Met maar één doel: meer omzet realiseren voor onze klanten. Omdat we ons enkel bezig houden met marketing werk dat direct omzet oplevert, verhogen we de omzet van onze klanten in de meeste gevallen met 5% tot 10%.

Dat is waar we elke dag hard voor werken. Samen met onze klant stemmen we af hoeveel uur per week ze onze Bedrijfsvrienden inzetten. We blijven altijd 100% flexibel: onze klant bepaalt dus zijn eigen marketing budget. En niet tevreden: dan zijn we per direct opzegbaar.

Rick Kwakkel
Directeur/mede eigenaar MarketingKarwei