Dankzij Salesflow hebben we nu een betere en transparantere communicatie en een goed overzicht van onze klanten, waarbij we makkelijk gerichte exports kunnen maken. Een nieuwe werknemer hoeft niet meer per klant een overdracht te krijgen aangezien alle informatie over communicatie met de klant in Salesflow staat.
Sinds we met Salesflow werken, krijgen onze klanten op tijd de aandacht die ze nodig hebben. Door de ingestelde bezoekfrequenties zien we precies welke klant er op welk moment bezocht moet worden. Onze vertegenwoordigers vinden het handig dat ze een melding krijgen op het moment dat er een klant is die aandacht nodig heeft.
Voordat we Salesflow gebruikten, was er bij ons veel miscommunicatie binnen de verschillende afdelingen. We maakten gebruik van een algemeen systeem. Het ene personeelslid vulde alles in. Het andere personeelslid niets. Dat moest beter kunnen..
Met behulp van Salesflow is efficiënt werken een stuk eenvoudiger geworden. Geen onnodige bezoeken meer en dus minder kilometers. Zo blijft er meer tijd over voor new business.
Sinds we met Salesflow werken, hebben we op elk willekeurig moment en op iedere plek inzicht in welke verkoopkansen openstaan, zodat we deze tijdig op kunnen volgen. Dit helpt ons enorm bij het ontwikkelen van een meer performance gestuurde sales organisatie.
Door de verkoopkansen te gebruiken, halen we nu meer offertes binnen dan te voren. Doordat we de relatief kleine offertes nu ook goed inzichtelijk hebben, trekken we ook de kleine opdrachten binnen en scoren we meer omzet.
Dankzij Salesflow weten we precies wie en wanneer onze klanten heeft gesproken. Daarnaast weten we welke afspraken er zijn gemaakt en welke vervolgacties er uit dit gesprek zijn gekomen.
Doordat er de mogelijkheid is om zelf velden toe te voegen gericht op de werkzaamheden van Jong Food, kunnen wij in een handomdraai zien welke producten onze klanten afnemen.
Het fijne aan de Salesflow is dat onze vertegenwoordigers hun planning snel en efficiënt kunnen maken.
Het persoonlijke contact en snelle schakelen, maakte dat we snel aan de slag konden. En dat we direct bij iemand terecht konden wanneer we vragen hadden. Dat gaf een kick-start aan het gebruik van Salesflow binnen ons bedrijf.
Door de koppeling met Outlook synchroniseert de agenda van Salesflow naadloos met je eigen agenda en ook gedelegeerde taken kunnen worden opgevolgd via Outlook.
We hebben nu goed zicht op hetgeen speelt bij onze klanten en de accountmanagers werken hun contactmomenten makkelijk af met de app.
Met Blisss hebben we de juiste partner gevonden die ons voorziet met hun snelle en flexibele service. Dit is essentieel is in een dynamische en steeds veranderende industrie waar voor ons de klant, snelheid en kwaliteit van service centraal staan.
Met de Salesflow kunnen we onze klanten op tijd aandacht geven en hebben we een goed beeld van de verkooppijplijn.
Met de Salesflow kunnen wij makkelijk en snel onze contactmomenten met (potentiële) klanten verwerken.
De Vries Mechanisatie Dé expert op het gebied van landbouwmechanisatie en tuin- en parktechniek van Noord-Nederland. Zij zijn Full-Line dealer van CLAAS in geheel Noord-Nederland, en regio dealer van...
Wij kwamen vanuit de situatie dat wij meerdere softwarepakketten gebruikten, en hebben met Blisss een plan gemaakt om stap voor stap te groeien naar die éne geïntegreerde omgeving.”
De Salesflow bespaart de buitendienst veel tijd en het geeft duidelijke rapportages aan het management.
Net die ene verkoopkans extra aandacht geven omdat deze anders aan onze aandacht ontsnapt zou zijn levert geld op.
Het dashboard en de rapportages uit de Salesflow geven goede inzichten in de verkoop waardoor het management en de binnendienst goed toezicht kunnen houden op de kansen in de verkoop.
Met Salesflow zorgen wij er voor dat alle klanten op tijd bezocht worden en de aandacht krijgen die ze verdienen.
De samenwerking verloopt naar volle tevredenheid, er wordt snel gereageerd en binnen tijd en budget geleverd.
Het leukste aan de Salesflow vind ik ‘de vier vragen’ die je aan het eind van een (bel-)afspraak beantwoordt.
Met Naviplast wordt de binnendienst en administratie van dit sympathieke familiebedrijf ondersteund, zodat men met minder mensen meer werk kan verrichten.
Een nieuwe oplossing vergt altijd de nodige inspanning. Blisss heeft ons daar goed bij geholpen en we zijn blij met de resultaten die we tot nu toe hebben geboekt.
Met de Salesflow kunnen we onze klanten op tijd aandacht geven en hebben we een goed beeld van de potentiële handel.
Cups4you ontwikkelt, produceert en verkoopt spuitgietverpakkingen tussen de 100 en 2500 ml voor met name de voedingsindustrie.
Begin 2015 zijn wij de samenwerking met Blisss aangegaan om Microsoft Dynamics Navision te implementeren als ERP-systeem
De samenwerking verloopt naar volle tevredenheid, er wordt snel gereageerd en binnen tijd en budget geleverd.
Het meest prettig aan Naviplast vind ik dat ik er zelf zo flexibel mijn informatie uit kan halen.
Nedupack Thermoforming uit Duiven kiest ook voor de brancheoplossing van Blisss
Blisss is partner van SAM International B.V. voor de automatisering van diverse bedrijfsprocessen door middel van de ERP Software van Dynamics NAV.
Bato Plastics “Niet meer alles op drie plekken zoeken” Na een zorgvuldige selectieprocedure heeft ook Bato Plastics uit Zevenbergen besloten te gaan werken met Naviplast, het branchegerichte softwarepakket van Blisss...
Vanaf 2008 werken wij al samen met Blisss, die wij gekozen hebben om hun energie, ondernemerschap en kundigheid.
Met Naviplast wordt de binnendienst en administratie van dit sympathieke familiebedrijf ondersteund, zodat men met minder mensen meer werk kan verrichten.
Kunststof spuitgieter Wicro Plastics uit Kessel heeft ook gekozen voor Naviplast van Blisss.
Hun kennis van online retail, en dan met name het internationaliseren van online retail gaf bij ons de doorslag.
Mag ’t ietsje minder ? Toen wij begin van 2013 stonden voor de keuze van een nieuw CRM-systeem voor MarketingKarwei, was dit de vraag die het eerste in mij...
De reden dat wij de Salesflow gebruiken is omdat het heel makkelijk in gebruik is, heel praktisch, en alle informatie die eruit komt kunnen wij eigenlijk voortdurend gebruiken.
Begin 2014 zijn wij in contact gekomen met Blisss, omdat hun werkwijze en uitstraling (keep it simple) mij enorm aanspreekt.
Behalve tijdwinst heeft Kraantechniek Nederland nu uitgebreid inzicht in de kostenstructuur en opbrengsten van recente projecten.
Het fijne aan de samenwerking met Blisss Verkoop Apps is dat ze luisteren naar onze opmerkingen en deze zoveel mogelijk mee proberen te nemen in de doorontwikkeling van het product.
RIGO Verffabriek gebruikt de Salesflow om bezoeken aan groothandels en winkels makkelijk te plannen en te verwerken.