Nieuwe en geplande functies voor Dynamics 365 Business Central

Nieuwe en geplande functies voor Dynamics 365 Business Central

21 november 2019

Vanaf oktober 2019 tot en met maart 2020 staan er een hoop nieuwe functionaliteiten op de planning voor Microsoft Dynamics 365 Business Central. Een deel daarvan is zelfs nu al beschikbaar. Zelf zijn we erg enthousiast over de verbeteringen!

Verbeteringen in de toepassing

Functies:

  • Niet-opeenvolgende nummering toestaan
  • Verzonden aanmaningen en rentefacturen annuleren
  • Regelbeschrijvingen overdragen naar grootboekposten bij het boeken
  • Records maken en prospects converteren met betere sjablonen
  • De functie ‘Document kopiëren’ gebruiken op geblokkeerde regels
  • Verouderde betalingen bevat het veld ‘Extern documentnummer’
  • Schulden afstemmen met het veld ‘Extern documentnummer’

Moderne clients

Functies:

  • Koppelingen toevoegen aan uw navigatiemenu
  • Notities en koppelingen toevoegen aan gegevens
  • Verbeteringen in integratie met Excel
  • Rapporten efficiënter filteren
  • Volledige ondersteuning voor sneltoetsen
  • Algemene aanpassingen van de gebruikerservaring
  • Overzicht van alle zakelijke functies krijgen
  • Het bedrijf identificeren met een badge
  • Langere time-outperiode voor de serververbinding
  • Alleen moderne clients voor Business Central
  • Acties personaliseren in uw Rolcentrum
  • De grootte van kolommen wijzigen met minder klikken
  • Lijstweergaven opslaan en personaliseren
  • Schakelen tussen bedrijven in uw bedrijfsinbox in Outlook
  • Multitasken op meerdere pagina’s
  • Gebruikersprofielen aanpassen zonder code te schrijven
  • Snelheid en flexibiliteit bij gegevensinvoer
  • Optievelden filteren op meerdere waarden

Daarnaast zijn er diverse nieuwe/verbeterde functies voor onder andere beheerders. Op de website van Microsoft staan alle verbeteringen uitgelegd met een datum van algemene beschikbaarheid.

Nieuwsoverzicht

Geplaatst op 21 november 2019