Eenvoudig CRM systeem van Blisss

Bent u op zoek naar een eenvoudig CRM-systeem dat écht wordt gebruikt door uw medewerkers? Dan is de Salesflow echt iets voor u! De Salesflow is een praktisch CRM-systeem in de vorm van een app. De app helpt vertegenwoordigers om hun eigen werk slim te organiseren, zodat zij méér omzet kunnen genereren.

Zij weten dankzij de app namelijk altijd perfect wat er speelt bij een klant waardoor zij nooit meer een verkoopkans missen. In tegenstelling tot bij uitgebreide CRM software is dit een systeem die vertegenwoordigers zélf prettig vinden om te gebruiken. Dus bij ons geen grote investering in een uitgebreid CRM systeem dat niet volledig wordt benut, maar een handige app die uw vertegenwoordigers gebruiken om meer omzet te genereren. Keep it simple!

•   CRM systeem in een app •   Gecombineerd met professionele support    •   Mis nooit meer een verkoopkans

30 dagen gratis proberen

Eenvoudig CRM dat echt gebruikt wordt.

Wij geloven in de combinatie van automatiseren en organiseren. Daarom leveren we niet alleen de software, maar ook de kennis om uw verkoopproces slim in te richten. 

De Salesflow is een eenvoudig CRM systeem en heeft één doel: uw commerciële afdeling zo succesvol mogelijk maken. Ons CRM systeem is een effectief hulpmiddel voor de accountmanagers, vertegenwoordigers en het management van een groot aantal bedrijven. Naast het CRM systeem geven we gebruikerstrainingen op locatie, krijgt u video tutorials en organiseren we bijeenkomsten om tips te delen met andere Salesflow gebruikers. Zo haalt u het maximale uit uw CRM systeem!

Efficiënte salesplanning

Met ons CRM systeem maakt u een efficiënte salesplanning op basis van urgentie, de locatie van klanten en de ingestelde bezoekfrequenties.

Mis nooit meer een verkoopkans

Door het beantwoorden van 4 vragen na elk verkoopgesprek heeft u altijd en overal scherp inzicht in de openstaande offertes, klantkansen en openstaande taken.

Automatische sales rapportages

Vanuit het CRM systeem ontvangt u dagelijks een overzichtelijke sales rapportage met alle relevante informatie van de dag ervoor. Zo kunt u als manager snel en gericht bijsturen.

Referenties

Op dit moment maken er al veel bedrijven gebruik van ons eenvoudig CRM systeem. In het filmpje hiernaast vertellen zij hoe ons CRM systeem hen helpt om hun verkoopproces te stroomlijnen, meer verkoopkansen te verzilveren en hun omzet te verhogen.

“Het is veel eenvoudiger om mee te werken, vooral voor de mensen die er daadwerkelijk mee werken: de verkopers.”

Laat mij ook zien hoe het werkt!

Sfeerimpressie van onze klantendag

Blisss organiseert meerdere keren per jaar een klantendag. Het doel van deze dagen is om tips uit te wisselen tussen Salesflow gebruikers. Want wij kunnen wel vertellen hoe u ons CRM systeem optimaal gebruikt, maar het is minimaal net zo leerzaam om te leren van andere ondernemingen. Ondanks het feit dat onze klanten werkzaam zijn in verschillende branches lijken de verkoopprocessen veel op elkaar. Hierdoor zit iedereen na één middag weer vol inspiratie en nieuwe ideeën voor zijn of haar eigen bedrijf.

De 4 vragen in de Salesflow

De vertegenwoordigers beantwoorden na een verkoopgesprek 4 simpele vragen:

  1. Wat is de verwachte ordergrootte en de bijbehorende slagingskans?
  2. Welke gespreksnotities wilt u opslaan?
  3. Welke taken zijn er voor de vertegenwoordiger of de binnendienst?
  4. Wilt u een vervolgafspraak inplannen?

De antwoorden op deze vragen worden automatisch opgeslagen in het CRM systeem. Daarnaast worden de antwoorden de volgende ochtend automatisch samengevat en gedeeld met alle commerciële medewerkers via een overzichtelijke rapportage.

Rapportages vanuit de Salesflow

De Salesflow produceert 3 soorten sales rapportages:
  1. Het dagrapport: dit rapport verschijnt elke ochtend in de inbox van de commercieel medewerkers. In het dagrapport worden alle antwoorden op de 4 vragen samengevat. Op basis van deze informatie kan de manager de vertegenwoordigers aansturen en voorzien van tips.
  2. Het weekrapport: dit rapport is een overzicht van alle actuele klantkansen van elke vertegenwoordiger. Op basis van dit rapport kan de binnendienst de planning of bezetting aanpassen omdat ze perfect weten welke opdrachten binnenkort zullen vallen.
  3. De maatwerkrapportages: de inhoud van deze rapportages bepaalt u zelf en u kunt deze rapportages op elk gewenst tijdstip genereren.d

Vraag een proefaccount aan

Bent u overtuigd van de toegevoegde waarde van ons eenvoudige CRM systeem? Vraag dan een proefaccount aan.
U kunt het CRM systeem dan 30 dagen gratis proberen, voordat u een definitieve beslissing hoeft te nemen. Wel zo prettig toch?

Contactformulier

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.