CRM voor MKB: structureel meer omzet uit je klantenbestand

✓Gebruiksvriendelijk CRM voor MKB   ✓Sterke visuele rapportages   ✓Persoonlijke begeleiding   

 

Salesflow: eindelijk goede relaties opbouwen met je klanten

Je bent op zoek naar een CRM voor MKB. Dat heeft een reden: de projecten op de korte termijn zorgen er steeds weer voor dat de doelen voor de lange termijn naar de achtergrond verdwijnen. Dat frustreert. Je wilt niet alleen snelle opdrachten, maar ook relaties opbouwen met klanten zodat je hier structureel meer omzet uit kan halen. Met de Salesflow van Blisss houd je controle over je doelstellingen voor de korte- én lange termijn. Ons eenvoudige CRM systeem geeft je:

Klantinformatie altijd en overal inzichtelijk
Alle verkoopkansen in één overzicht
Automatische suggesties voor bezoekafspraken
Melding als een klant te lang wacht op een contactmoment

   

CRM voor het MKB

Prijzen CRM applicatie

Wil je weten wat de investering is voor de Salesflow? Vul de CRM behoeftebepaler in en ontvang direct een prijsindicatie op maat of kies voor een snelle prijsberekening.

   

 

crm voor mkb

Zo zorgen we ervoor dat je verkopers het CRM met plezier gaan gebruiken

Binnen een MKB-bedrijf zijn werknemers altijd nauw betrokken bij het wel en wee van de organisatie. Dat is een mooi gegeven. Maar het betekent ook dat veel werknemers hun mening klaar hebben als je met iets nieuws op de proppen komt zoals een CRM.

Bij Blisss weten we dat met meer dan 10 jaar CRM-ervaring als geen ander. Daarom zorgen we ervoor dat je medewerkers, en je verkopers in het bijzonder, zo snel mogelijk enthousiast worden over het CRM systeem dat ze gaan gebruiken. Op deze manier verloopt de implementatie vloeiend en geruisloos.

Hoe we dat doen? We beginnen met een praktische training op locatie, waarin we met de gebruikers stap voor stap door het systeem lopen. Vervolgens komen we periodiek langs om persoonlijke begeleiding te geven. Dat doen we met een flinke dosis passie, enthousiasme en persoonlijke aandacht. Want persoonlijke aandacht; dat vinden we bij Blisss ontzettend belangrijk.

Anderen over de Salesflow

‘’Als directeur van een bedrijf van bescheiden omvang heb ik zelf de grootste functie in de sales. Samen met mijn rechterhand. We maken 100% gebruik van de functies die beschikbaar zijn. Daardoor is het veel leuker om ermee te werken’’

Rick Kwakkel – Directeur MarketingKarwei

Zien wat de Salesflow jou aan extra omzet oplevert?

Waarom is een CRM voor MKB-bedrijven zo belangrijk?

Veel MKB’ers werken ad hoc. Komt er een opdracht binnen? Dan stort iedereen zich hier voor de volle 100% op. Het is mooi om te zien dat je verkopers van de binnen- en buitendienst met zó veel passie werken. Het zorgt er alleen wel voor dat jullie de lange termijn strategie meer dan eens uit het oog verliezen.

Met een CRM voor MKB houd je grip op de korte- én op de langetermijn doelstellingen. Doordat je in een CRM heel gemakkelijk verkoopkansen kan opslaan en terugvinden, vergeet je nooit meer belangrijke klantinformatie en loop je geen opdrachten meer mis.

crm mkb

CRM voor kleine bedrijven

Waarom is CRM voor kleine bedrijven belangrijk?

Binnen kleine bedrijven is er vaak maar één iemand verantwoordelijk voor de verkoop. Dit zorgt ervoor dat diegene alles zelf moet doen. Hij wordt niet door anderen gewezen op verkoopkansen. Wat hulp in de vorm van een CRM is in dat geval meer dan welkom. Als stok achter de deur. En als stimulans om de verkoopactiviteiten consequent uit te blijven voeren.

Zien hoe de Salesflow jou helpt om al je verkoopkansen te pakken?