CRM voor MKB: meer omzet uit je klantenbestand op de lange termijn

U bent eigenaar, directeur of manager van een klein of middelgroot bedrijf en denkt eraan een CRM voor MKB te kopen. U weet dat het nodig is. De projecten op de korte termijn zorgen er steeds weer voor dat de projecten voor de lange termijn aan de kant worden geschoven. Dat frustreert. U wilt niet alleen snelle opdrachten binnenhalen, maar ook relaties opbouwen met klanten en prospects zodat u hier op de langere termijn structureel meer omzet uit kan halen. Een CRM voor MKB biedt in deze situatie uitkomst.

Waarom is CRM zo belangrijk voor MKB-bedrijven?

Veel MKB’ers werken ad hoc. Komt er een opdracht binnen? Dan stort iedereen zich hier voor de volle 100% op. Het is mooi om te zien dat uw verkopers van de binnen- en buitendienst met zó veel passie werken. Het zorgt er alleen wel voor dat jullie de lange termijn strategie meer dan eens uit het oog verliezen.

Met een CRM voor MKB houdt u grip op de korte- én op de langetermijn doelstellingen. Doordat u in een CRM heel gemakkelijk verkoopkansen kan opslaan en terugvinden, vergeet u nooit meer belangrijke klantinformatie en loopt u geen opdrachten meer mis.

crm

Salesflow van Blisss: controle over de korte én lange termijn doelstellingen

Met de Salesflow van Blisss houdt u controle over uw doelstellingen voor de korte- én lange termijn. Met het eenvoudige CRM systeem krijgt u met uw team de juiste handvatten om ook op de lange termijn structureel meer omzet te halen uit uw klantenbestand:

Klantinformatie altijd en overal inzichtelijk
Alle verkoopkansen up-to-date in één overzicht
Suggesties voor bezoekafspraken via de automatische routeplanner
Melding als een klant of prospect te lang wacht op een contactmoment

Weten kost het CRM voor MKB van Blisss? 

 

Zo zorgen we dat de Salesflow goed gebruikt wordt binnen uw MKB-bedrijf

Binnen een MKB bedrijf zijn werknemers altijd nauw betrokken bij het wel en wee van de organisatie. Dat is een mooi gegeven. Maar het betekent ook dat veel werknemers hun mening klaar hebben als u met iets nieuws op de proppen komt zoals een CRM.

Bij Blisss weten we dat met meer dan 10 jaar CRM-ervaring als geen ander. Daarom zorgen we ervoor dat uw medewerkers, en uw verkopers in het bijzonder, zo snel mogelijk enthousiast worden van het CRM systeem dat ze gaan gebruiken. Op deze manier verloopt de implementatie vloeiend en geruisloos.

Hoe we dat doen? We beginnen met een praktische training op locatie, waarin we met de gebruikers stap voor stap door het systeem lopen. Vervolgens komen we periodiek langs om persoonlijke begeleiding te geven. Dat doen we met een flinke dosis passie, enthousiasme en persoonlijke aandacht. Want persoonlijke aandacht; dat vinden we bij Blissss ontzettend belangrijk.

saleskoffer

Anderen over de Salesflow

‘’Als directeur van een bedrijf van bescheiden omvang heb ik zelf de grootste functie in de sales. Samen met mijn rechterhand. We maken 100% gebruik van de functies die beschikbaar zijn. Daardoor is het veel leuker om ermee te werken’’

Rick Kwakkel – Directeur MarketingKarwei

Wat kost de Salesflow voor mijn bedrijf?