Eenvoudige CRM software voor meer omzet: Salesflow van Blisss

Wilt u beginnen met CRM software binnen uw bedrijf? Dan is het lastig om een goede keuze te maken voor het juiste systeem. U komt online tientallen verschillende software systemen tegen. Met het ene systeem kunt u nog meer dan met het andere. Ontelbare mogelijkheden, zo leest u. Maar is dat eigenlijk wel fijn? Nee, denkt u.

U wilt juist iets makkelijks: eenvoudige en goede CRM software die u snel begrijpt en waarmee uw verkoopteam direct aan de gang kan. Zonder ontelbare opties en mogelijkheden om in te verdwalen. En alleen met de functies die écht bijdragen aan een hogere omzet. De Salesflow van Blisss biedt u die kans.

Wat kost de eenvoudige CRM software van Blisss? 

De Salesflow: eenvoudige en goede CRM software voor u en uw verkoopteam

Met de Salesflow van Blisss krijgt u precies de tools die uw werk gemakkelijker maken. En natuurlijk de tools die het werk van uw verkopers eenvoudiger maken. Een mobiele app voor uw vertegenwoordigers, één systeem met alle klantinformatie voor de binnendienst en overzichtelijke salesrapportages voor u. Zo besparen uw verkopers tijd en houdt u het overzicht op de cijfers.

Wat maakt de CRM software van Blisss makkelijk in gebruik?

1. Makkelijk te gebruiken op mobiel

Alles op een laptop doen is onhandig en niet meer van deze tijd. Dat zullen uw verkopers beamen. Dus wat is er makkelijker dan goede CRM software die u overal bij de hand heeft? Tussen twee afspraken in. Bij een klant voor de deur als u iets vergeten bent. Of gewoon in de auto. Met de Salesflow beschikt u over een mobiele app die uw verkopers altijd en overal kunnen gebruiken. Zo kunnen ze belangrijke klantinformatie direct invoeren na een bezoekafspraak. Hierdoor vergeten ze onderweg naar huis geen belangrijke info.

Handige functie: in de mobiele app kunnen uw verkopers het verslag van hun gesprek inspreken. Gewoon tijdens het rijden. Zo hoeven ze niet alles uit te typen nadat ze terug zijn op kantoor. Dit levert per afspraak al gauw een half uur extra tijd op.

Actief gebruik van CRM

2. Eén overzichtelijk dashboard met alle verkoopinformatie

In het overzichtelijke dashboard van de Salesflow zien uw verkopers binnen een paar seconde wat ze te doen staat: wat moet ik nog doen vandaag? Waar liggen precies de verkoopkansen? En welke klanten wachten nog op een contactmoment? Op deze drie vragen krijgen uw verkopers direct antwoord als ze inloggen. Zo vergeten ze niemand te contacten. Hoeft u in ieder geval niet bang te zijn dat de concurrent er met die prachtige potentiële klant vandoor gaat.

Handige functie: het systeem geeft uw verkopers een seintje als een klant te lang niets van ze gehoord heeft. Zo krijgen ze precies dat beetje hulp om scherp te blijven op de relaties met klanten.

3. Overzichtelijke rapportages met één klik op de knop

Ping! Een mailtje in uw inbox. Iedere ochtend ontvangt u automatisch een rapportage in uw mail met een verslag van de dag ervoor. Wat is er precies gebeurd? Waar is een opdracht binnengehaald? Zo weet u nog voordat de dag begonnen is wat er speelt, zonder dat u hiervoor bij uw verkopers hoeft aan te kloppen.

Naast de dagelijkse update, wilt u ook zicht houden op de maanddoelen. Liggen we op koers? Of moet ik mijn verkopers nog eens extra motiveren omdat we achter op schema liggen? Via Power BI kunt u met één klik een visueel overzicht openen met daarin alle omzetcijfers. Fijn voor uw overzicht. En handig als u de cijfers moet presenteren.

salesview

Weten wat de Salesflow van Blisss kost? 

Hoe weet ik dat ik écht te maken heb gebruiksvriendelijke CRM software?

Of de CRM software daadwerkelijk makkelijk is in gebruik, is mede afhankelijk van de mensen die ermee moeten werken. De ene verkoper heeft het sneller door dan de ander. Dat weten wij ook. Daarom hebben we voor u een handige tip: laat uw verkoper met de minste software affiniteit eens een kijkje nemen in het systeem dat u op het oog hebt. Reageert hij hier goed op? Dan weet u dat het met het gebruikersgemak voor de rest van uw team goed zit.

saleskoffer

actief gebruik CRM

Wat kunt u van ons verwachten

Simpele CRM software wordt pas echt simpel als iedereen precies weet hoe het werkt. Dat weten we met meer dan 10 jaar ervaring in de wereld van CRM als geen ander. Natuurlijk, de software zelf moet goed zijn. Maar uiteindelijk is een goede implementatie net zo belangrijk.

Wij zorgen ervoor dat uw verkopers zien wat het gebruik van de CRM software hen oplevert. We beginnen met een praktische training voor uw verkoopteam, waarin uw verkopers stap voor stap leren de Salesflow te gebruiken. Zo hoeft u niet alles zelf uit te leggen. Vervolgens komen we regelmatig langs om de voortgang te bespreken en waar nodig advies en persoonlijke begeleiding te geven. Want het persoonlijke aspect; dat vinden we super belangrijk.

Heeft u tussendoor vragen of opmerkingen? Dan kunt u altijd rekenen op onze professionele support afdeling.

Anderen over de salesflow

‘’Het voordeel van de Salesflow ten opzichte van andere CRM software is dat het veel eenvoudiger is voor mij, maar vooral voor de mensen die er onderweg mee moeten werken’’

Jeroen Doornbosch – Directeur Projectvloeren Nederland

Wat kost dat, de Salesflow van Blisss?