CRM

Tijdsbesparing wat een CRM-systeem oplevert

Wat levert mij het CRM aan tijdbesparing op?

Hoe levert CRM tijdsbesparing op? De meeste tijdbesparing door CRM zit hem in de efficiënte routeplanning, maar medewerkers worden intern ook overstelpt door mailtjes en telefoontjes. Via de Salesflow...

Welke nuttige rapportages kun je uit het CRM systeem halen?

Welke nuttige rapportages kan je uit het CRM-systeem halen?

Gezien de hoeveelheid data die in het CRM kan staan zijn de mogelijkheden voor rapportages eindeloos. Onderstaande rapporten helpen je voor extra inzicht in: wat er speelt bij jouw...

Hoe draagt een CRM systeem bij aan de planning van de buitendienst?

Hoe draagt het CRM systeem bij, aan de planning van de buitendienst?

Het werk van de buitendienst zal altijd hectisch blijven, omdat de meeste acute klantwensen gewoon niet makkelijk te voorspellen zijn. Het CRM systeem kan goed ondersteunen in de planning...

Welke informatie leg je vast in het CRM-systeem?

Welke informatie leg je vast in het CRM systeem?

Vertegenwoordigers zijn veel onderweg en hebben geen tijd om ‘op kantoor’ alle informatie via laptop of PC in te voeren. Zij willen namelijk vooral ‘naar buiten’: klanten bezoeken! Daarbij...

Actief gebruik maken van het crm systeem bereik je zo

Actief gebruik van het CRM systeem bereik je zo

Niet alleen het gebruikersgemak en de eenvoud van een CRM systeem dragen bij aan een actief gebruik van het CRM systeem. Wanneer je gebruik maakt van onderstaande tips zal...

Waarom is CRM onmisbaar in jouw bedrijf?

Waarom is CRM onmisbaar in jouw bedrijf?

CRM (een relatiebeheer systeem) is onmisbaar als meerdere medewerkers binnen het bedrijf een klantrelatie opbouwen. Iedere ondernemer gebruikt een boekhoudpakket voor de financiële registratie zodat men weet wat de...

Salesflow

Je huidige klanten onderhouden met de Salesflow

Wachtende klanten Het vinden van new business is vaak tijdrovend maar ontzettend belangrijk om een groter marktaandeel te krijgen. Dit gaat vaak ten koste van het onderhouden van je...

4 rapportages die je uit je CRM-systeem wilt halen

Gezien de hoeveelheid data die in je CRM kan staan, zijn ook de mogelijkheden voor sales rapportages eindeloos. Belangrijk is dat je onderscheid maakt tussen wat interessant is en...

Tips om je medewerkers met CRM aan de slag te laten gaan

8 Tips om ervoor te zorgen dat uw medewerkers graag werken met een CRM-systeem

De afgelopen jaren ben ik met veel bedrijven in gesprek gegaan over het onderwerp CRM. Wat opvalt is dat elk bedrijf zijn eigen wensen heeft. Toch zijn er een...